Regulamin

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10 w dniu wyjazdu.

Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% całkowitej ceny pobytu w terminie 3 dni od momentu rezerwacji. Pozostała część należności za pobyt wraz z opłatą klimatyczną i kaucją pobieramy w dniu przyjazdu przed zakwaterowaniem.

Udostępniamy plac zabaw dla dzieci, jednak wyłączną opiekę i pełną odpowiedzialność za pociechy sprawują rodzice oraz opiekunowie prawni.

W domkach obowiązuje bezwzględny:

- zakaz palenia tytoniu,

- smażenia ryb,

-zakaz palenia grili na tarasach!!!

- chodzenia w butach na obcasach,

- używania otwartego ognia.

Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (w domkach i na terenie ośrodka) powstająych z jego winy.

Nie odpowiadamy za uszkodzone mienie (np. samochody) oraz pozostawione w domkach przedmioty wartościowe.

Nie przyjmujemy zwierząt.

Rezygnacja z zarezerwowanego pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.

O Państwa miły wypoczynek dba właściciel. W jego obecności odbywa się przekazanie i zdanie domku.

Wszelkie usterki prosimy zgłaszać niezwłocznie właścicielom.

Uiszczenie opłaty za pobyt oznacza akceptację powyższego regulaminu.